TAIP DIRUANGAN INI PRODUK YANG ANDA CARI

10/14/10

C-Pintrass

Keluaran: Anjung Hikmah Sdn. Bhd.

1.C-Pintrass
Harga Jual : RM 14.00
Harga Bayu : RM 13.00


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Rujukan Halal : JAKIM (22.00)/492/2/1
DILULUSKAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (MAL NO 05092397TC)

Kandungan:
1. Kalium phosphate 6x : 0.01mg
2. Magnesium phosphate 6x : 0.01mg
3. Calsium phosphate 6x : 0.01mg
4. Natrium phosphate 6x : 0.01mg
5. Kuantiti per botol 60 tablet

Cara makan : Tablet hendaklah dihisap, Umur 6 tahun kebawah 1 biji pagi sahaja. Umur 7 tahun hingga 20 tahun ambil 1 biji pagi dan 1 biji malam. 20 tahun ke atas ambil 1 biji pagi, 1 biji petang dan 1 biji malam. BOLEH DI AMBIL OLEH IBU YANG MENGANDUNG. Baik untuk anak. DI GALAKAN AMBIL BERTERUSAN ATAU 3 BULAN KE ATAS BAGI SETIAP ORANG ATAU 3 BOTOL

Kali Phos atau sinonimnya disebut Potassium phosphate, Posphate of potash dan beberapa penawar dan pemangkin kepada otak serta minda anda. Kali Phos ialah sebahagian bahan bio chemical dalam cpintrass. Penyediaanya adalah melalui konsep homeopati.

Kesan Kekurangan Kali Phos Dalam Tubuh Anda.

# kepenatan
# Tenaga yang berkurangan
# Lemah daya berfikir
# Letihan dan kelesuan
# Otak yang tumpul
# Mudah lupa dan banyak berkhayal
# Otak Yang Lembab
# Ketegangan Minda
# Kurang Keyakinan Diri
# Kurang Konsentrasi
# Kerunsingan
# Selalu rasa sugul
# Selalu susah hati
# Bimbang
# Cepat cemas
# Mudah takut
# Mudah marah
# Cepat pening apabila berfikir
# Dhaif dan mudah tersinggung
# Badan berbau terutama bahagian ketiak ketika berpeluh
# Pandangan yang lemah

BAGAIMANA GARAM KALI PHOS INI BERTINDAK?

Kali phosporicum mewakili sebahagian besar (constituent) neurons (sel saraf) dalam sel otak didalam Nissl’s granule atau sel khusus untuk menghantar impuls saraf elektrik dan menghantar maklumat dari satu bahagian ke satu bahagian tubuh lain

Potassium mempengaruhi (predominantly) kelancaran penyaluran caj elektrik positif (cation) diantara sel dan mengekalkan keseimbangan saraf dan otot. Kali phos atau Potassium phosphate terdapat didalam cecair yang terdapat didalam otak dan sel saraf, fungsi saraf-saraf itu bergantung kepada Kali phos atau Potassium phosphate. Kekurangan Kali phos atau Potassium phosphate akan mengakibatkan pelbagai masalah kesihatan akan terjadi akibat dari saraf-saraf yang telah kepenatan.

Ia juga bertindak sebagai tonik kepada jantung (cardiac). Kali phos atau Potassium phosphate menjadi bahan utama di central nervous system (sistem saraf pusat yang bertangungjawab terhadap integrasi semua aktiviti saraf). Boleh dikatakan kali phos mengawal tahap keseluruhan kesihatan tubuh kita.

C-PINTRAS DAN KONSEP HOMEOPATI

Sistem Perubatan Homeopati mengutamakan sistem pertahanan semulajadi badan. Ia mempercayai semua penyakit dapat dilawan oleh mekanisme pertahanan badan kecuali penyakit yang memerlukan pembedahan. Simptom dan tanda penyakit ini penting untuk ‘membuang’ penyakit. Jika simptom ini disekat (seperti perubatan moden sekarang), tubuh tidak dapat menggunakan sistem pengubatannya sendiri. Selain itu, halangan yang berterusan akan menyebabkan sistem ini tidak berkesan dan pesakit tidak dapat mengatasi penyakit tanpa ‘campur tangan’ luaran.

Konsep yang digunakan dalam homeopati ialah Similia Similibus Curentur dan dos minimum. Inilah yang membezakan homeopati dan perubatan moden. Perubatan moden berasaskan penyakit.

Konsep C-pintrass ini membantu :-
1. Meningkat kualiti pengaliran oksigen
2. Membaiki keadaan jantung pada tahap terbaik
3. Membaiki dan mengekalkan kualiti pengaliran darah
4. Membaiki dan mengekalkan kualiti kesihatan
5. Melawan alahan-alahan biasa
6. Meningkatkan kualiti system mata anda (agar lebih jelas)

Pengeluaran C-pintrass adalah secara pengilangan GMP dan mendapat pengiktirafan Kementerian kesihatan dan mempunyai sijil Halal.Rujukan Halal : JAKIM (22.00)/492/2/1 dan diluluskan KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (MAL NO 05092397TC)

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

SILA TINGGALKAN KOMEN ANDA DISINI

Name:
Email Address:
Alamat :
JENIS PRODUK YANG DIPESAN
JENIS PEMBAYARAN

Click here to put a form like this on your site.